CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 18, 2010

.sri sayang, teluk bahang, pulau pinang.

itu hari
aku naik besi terbang
aku nampak awan
putih
gebu
indah

mahu aku kepal-kepal awan
jadi bantal
untuk kamu dan aku

mahu aku lurut-lurut awan
jadi tilam
untuk kamu dan aku

mahu aku kibar-kibar awan
jadi selimut
untuk kamu dan aku

biar mereka yang dalam besi terbang ini
cemburu
lihat kita
bercengkerama

tapi kenapa
kenapa entah
entah kenapa
aku rasa
hati aku
badan aku
jiwa aku
sedang jatuh
j a t u h
a
t
u
h
u
t
a
j

free fall, ke bumi.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

i have a plane
but i hate my plane

it takes me everywhere,
anywhere,
but your heart.

your heart is like Area 51
cold
forbidden
un-understanable
your heart has no airstrip for my plane to land on

i could swing my plane to everywhere
but i want to wait for your airport

my diesel is running low
my plane is going low
down,
i see the ground.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

laki-laki ini
tidak mengetahui
betapa si aku
sangat poetic
yang amat
untuk dia.