CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 07, 2008

homesick~

home.

it's just sum place yang kite rase tenang and aman. seronok dengan family. berguurau. berbual. baring2. lepak anak beranak. hepi sgt. for me, balik umah ialah satu perkare yang sgt ditunggu2 setiap weekend. balik umah tak tgk tv sgt la. balik umah pade aku ialah bermesra2 dgn family. makan together. tlg mami masak. sakat adek sampai menanges. lepak kat branda berbual ngan akas n kak rini. lanyak katil mami dedi walaupon mami baru kemas katil. n makan roti prata tampal pagi2. seumor idop aku, aku jarang ade peluang lepak kat umah kecuali waktu cuti sem lepas aku da besar nie. paling lame pon, waktu lepas spm dulu. tapi 2bln stgh jek kot. pastu kene masok matriks da. tak penah dapat mende yang dapat dok kat umah, makan pakai tonggang terbalik kat umah. jadi aku mmg da rancang, dis coming IT, aku nak buat kat umah. lepak2 kat umah. apply tm yang dekat jb. supaye 3bln aku dapat dok abehkan beras mami.
aku rase aku homesick la skrg~