CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 01, 2008

Gagagugu~~

29february datang hanye 4thn skali jek. secare saintifiknye, ari nie wujud sbb nak mengparallelkan mase kat bumi nie. ini adalah kerane bumi kite yang tersayang nie berputar kat orbitnye keliling matahari dengan mengambil mase 365hari 6jam. jadik, jam yang 6jam tuh terkumpul la sebanyak 24jam bile da 4thn. sbb tuh la. korg rase tak hebat gile matsaleh bley pikir nak tambah satu hari kat kalender sbb fenomena nie. aku tak tau la org greek ke, matsaleh ke, cine ke yang pandai2 suke ati mak apak die nambah ari tapi aku respek la org yang buat tuh. sbb aku rase cam terkagum dgn org tuh. banyak nak dikaji kalau nak buat tuh. haha.

neways, pade ari 29feb nie ade due kawan aku yang sambut bday die. satu kawan aku waktu skola rendah dulu. name die ayu. skarg die scholar pnb. satu lagi soong. kawan aku waktu kat skola menengah. ntah ape die buat skrg tak dela aku tau. tapi mak apak si apek nie da tukar siap2 bday die kat dalam bday cert kepada 1mac. kire die nak selamatkan anak die dari jadik mangse depression tak dapat adiah bday tetiap taun kot. mungkin juge. aku ponn tak wish dorg hepi bday. sbb aku malas. dorg tak wish aku pon. (kiasu ke aku nie?) hah! lagipon memang aku malas pon.

tapi mak apak aku kate, kalau kite tak buat nanti tak de org nak buat kat kite. maksudnye buat baik dibalas dengan baik la. ye ke? agaknye la. aku pon tak tau. macam org2 tue slalu kate, kalau tak gie umah org kawen, nanti kite kawen tak de org nak dtg. bley caye ke tuh. sekarang mane ade org yang tak nak makan free kan? agakla.

owh satu perkare yang sedang hangat kat seluroh pelosok tanah air aku yang indah dan permai nie adelah ke'hot'an kempen pilihanraye. sume sgale jenis party tampal poster kat sekitar bukit beruang nie. aku tgk kat jb tak de pon perang2 poster yang bapak gile sgt pon. mungkin pihak berkenaan da mmg rase die bley menang mudah kat kawasan johor tuh. berbeze ngan kat sini. pening kepale aku tgk poster muke2 pemimpin ditampal dimerate2. rase macam kalau aku kumpul sume poster tuh, aku bley buat buku yang lagi tebal dari buku yang aku potostat kat minimart ari tuh. tapi dorg nie btol2 ke nak jadik wakil rakyat yang berkhidmat pade rakyat? jangan angat2 chicken shyt sudey le......