CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 01, 2008

ding dong~

god knows wut m feeling ryt now. just now bersiar2 di internet. skali terserempak dgn satu blog yang sangat menarek dan penoh dgn mende2 menarek. menaikkan semangat aku utk mengupdate my blog daily. so here goes.

:: layout yang sgt lain dari dulu. dunno if yang dulu lagi menarik or yang skarg. yang pasti berbeza. tuka angin yang tak berape berangin. n by looking at sum of the blog yang menarek, i must say dat i'll try to make dis blog last as long as it cud and as interesting as i cud. seriously. maybe dis blog nye layout tak secanggih sum ppl. but seket2 lame2 jadik bukit. maybe akan ditambah sket2 link ke. or sket2 pictures ke. tgk ar camne.

:: idea yang dtg mungkin akan diperbykkan lagi. lagiponn korg tau jek la. bile da jarang buat karangan and essay jadik minda aku nie agak lembam dan lembab sket. kalau dulu, u can gv me 30mnt to create one story line yang penoh dengan aksi2 menarek dan menghiburkan, but now hanyalah picissan yang agak menghampekan aku sendiri bile membacenye. i mean, the more we grow old the more un-creative we become kot?

therefore, i dun care. dis is my resolution. altho aku tak de reso ponn taun nie sbb masalah bodo yang ditimbulkan oleh diri sendiri yang tak bertanggungjawab nie, maka nie la projek aku utk ... forever kot? MENGHASILKAN BLOG YANG PENOH DENGAN EKSPRESI DIRI AKU.

may it's not indah kabar dari rupe. jgn cakap je yang berapi sudah. HOH!