CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 17, 2009

.zero degree of separation.

kenapa aku menulis?

kenapa?

ini adalah satu naskhah daripada hati

ini adalah satu keikhlasan yang maha ikhlas daripada hati

apa sahaja yang terbeban

dalam minda
dalam hati
dalam benak
dalam badan
dalam kepala hotak

segalanya
ini lah dia
ini
http://kissthehandymanlovetheaider.blogspot.com

tulisan ini

hanya untuk aku

A
K
U

bukan kamu
kamu
kamu
kamu
kamu
kamu
untuk menghakimi

aku hanya perlukan listeners
bukan judges

bukan

kerana
hanya aku dan Tuhanku yang mengetahui
sebalik urusanku ini
di sebalik aku dan dia
bukannya apa-apa

sayang itu hanya sayang

bukan cinta
bukan cinta mati
bukan cinta mati ke syurga

bukan

terus terang
SAYANG itu hanya SAYANG

kamu tahu kenapa?

kerana aku ada satu RAHSIA.