CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 19, 2009

.tiada.

kali ini
aku tidak mempunyai kata-kata untuk dikatakan kepada kamu

aku hilang kamu


kamu yang bernama sahabat


aku tidak mempunyai ayat untuk diayatkan kepada kamu


aku salah dalam ini hal
aku salah
salah

bukan kamu
bukan


tapi

kamu berhak membenci
atau
menjerit
atau
memulaukan
atau
memukul
bahkan
menidakkan persahabatan kita skali pon


aku tidak mempunyai suara untuk disuarakan kepada kamu


tiada apa yang boleh aku buat untuk membetulkan keadaan ini



masa pon turut membenci


aku pon turut membenci aku



kali ini,
aku tidak mempunyai ucapan untuk diucapkan kepada kamu

bot sedang tenggelam dan
aku tidak mempunyai kekuatan langsung
langsung
tidak mampu pun untuk
menarik kamu ketepi

menyelamatkan kamu

bahkan
aku tenggelam sekali

apa kah jen ism anu sia aku ini ?
aku memang sial


hanya ini kawanku terbaik,








aku maaf.