CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 29, 2009

.heart, hurt, heard, haish.

selepas malam ini tidak mungkin lagi aku menoleh
tidak mungkin lagi aku mengenang

kau KAU

AKU aku

tak payah lagi nak berdolak-dalik

tak perlu lagi nak bertolak-tindih

tak usah lagi nak bermuka-muka

bercakap-cakap
berkias-kias
berlagu-lagu
bersandiwara, bersamarinda atau bercerekarama

pergi mati sama itu semua

sudah ini segala
dari A sampai Z
dari panggung wayang hingga berjaga di tengah malam hingga sms dan call

kerana seminggu ini aku fikir beberapa bulan ini ade maknanya
masih ada kenangannya
atleast sebagai sahabat
kerana itu aku diam, membenarkan asalkan ...

tapi,
ya.
padamkan sahaja semua itu
semua sekali
Ctrl+Alt+Del

jangan kesah
owh tidak
tidak perlu kesah

hmm.

i gembira,
u bagaimana?