CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 09, 2009

.tak relevan langsung cite nie dowh.

hey.

kamu yang di hadapanku.

kamu buat aku terangsang.

sangat.

dalam perotku ade butterfly bila berhadapan dengan kamu.

bila aku menjilat segala yang di hadapanku, aku terasa gentaran yang menghantar signal ke otakku bahawa kau suka dengan renunganku.

bila aku mengusap lembut dirimu, hormon estrogen ku menjerit-jerit mahu memainkan peranannya.

aku jadi ghairah mahu mengeluarkannya.

sumpah.

sekali aku tersenyum.

sekali aku terasa seperti mahu menangis.

kamu.

kamu memuaskan hatiku ini.

ahhh.

badanku meronta-ronta mahukan kamu.

kamu buat aku tak tahan.

lagi.

tapi.

esok sudah mahu kelas.

hati ini tidak mahu meninggalkanmu keseorangan dalam kegelapan.

tidak mahu membiarkan diri ini kegersangan tanpa belaianmu.

kau buat hati, badan, jiwa, mental dan fizikal wanitaku puas.




ahh, blogku.
you make me high.