CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 05, 2009

.kryptonite.

mine :

1. baby. budak kecik. yang mempunyai rambut kerinting di belakang. yang tersenyum ketika di geletek. yang hanya mahu berlari-lari kesana kemari. yang menyengetkan kepalanya ke kiri sambil menari-nari.

2. blueberry. yang dalam bentuk jelly. yang berada di celah roti Daily's. yang dalam bentuk liquid yang diminum ketika kehausan di tekak.

3. eyeliner. yang memberikan ilusi bahawa mataku lebeh besar daripada realitinya. yang menampakkan mata hitamku lebeh hitam daripada biasa.

4. kaler jingga. yang di mana-mana sahaja. yang boleh diaplikasikan di setiap tempat dan keadaan.

5. fahrin ahmad. yang senyumnya bisa memanah hati wanitaku. yang tubuh badannya bisa membuaiku untuk beradu. yang dia hanyalah seorang yang bisa diangan-angankan di bawah dan atas tahap sedar.

6. movies. yang mampu merangsang obsesiku di kala kebosanan tiba. yang mampu membuat mindaku berfikir tentang keadaan yang tertera. yang mampu mengghairahkan imajiku pada tahap yang tertinggi.

7. kamu. yang aku inginkan. yang aku berdoa setiap kali supaya menjadi imamku ketika aku perlukan navigasi. yang aku harapkan bahawa rusuk kamu adalah aku. yang aku buat aku senyum ketika namamu di fikiran.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

currently listening to : Cinta Sempurna by Yuna