CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 26, 2009

.sialan abes.

sesungguhnya aku kurang gemar bile waktu tidur petang aku diganggu.

especially dengan nyalakan anjing-anjing seperti kemu semua.

ye aku panggil kamu semua anjing.

kerana kamu semua tidak menghormati orang lain.

malahan keras kepala dan majal.

mungkin ketika kecil ibu-ibu kamu semua mempunyai kuku yang panjang.

kuman-kuman yang masuk kedalam perut kamu daripada kuku ibu kamu telah menjadikan hati kamu semua begini busuk.

buat apa hidup dalam masyarakat kalau kamu semua tidak menyukai masyarakat.

kamu buat semester dua-ku penuh dengan makian.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

hati aku kate
pindahla sya. carik umah lain yang lagi sesuai

minda aku cakap
mane yang dekat ngn campus

hati aku kata
kat taman dahlia kan ade

minda aku cakap
kene la tunggu. duit deposit ep nanti tak dapat

hati aku kata
nak tempat yang bley duduk sorg pastu tak kenal ngn budak2 yang duduk satu rumah

minda aku cakap
kenapa aku berperang ngn perasaan sendiri nie

hati aku kata
pikir dalam2.

ye.
aku tengah berpikir.
bagi masa seminggu.