CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 03, 2009

.one 2 tige.

CASE I

anda duduk di sebuah rumah yang disewa secare berjemaah. ade si polan binti si polan menggunakan plug milik public sbagai plug persendirian. cntoh : plug dapor gune untuk peti ais yang kite yang lain dilarang untuk meletakkan ape2 kecuali mereka yang sebilik ngannye sahaja. sedangkan anda yang telah duduk di rumah itu terdahulu menggunakan plug itu untuk masak air, masak roti, masak nasik dsbnye. pendek kate plug itu plug serbagune.

CASE II

anda berhati mulia serta ikhlas untuk memberi kawan2 anda pinjam short notes bagi sabjek yang bapak banyak kene bace. terdapat si monyet yang sangat tidak sabar lalu medesak anda untuk menghabiskannya dengan kadar segera kerana die nak gune sedangkan kawan2 yang lain cukup sabar dan memahami. anda terpakse bertunggkus lumus, penat, tepu serte hampir gile kerana desakannye yang macam haram itu.

CASE III

ari nie hari bes. lalu anda pon mahula tidor dgn tenang kerana pada malam smalam anda belajar dengan bersungguh-sungguh kerana mahu berjaya. baru mahu berlayar setelah penat menelaah daripada jam 8stgh malam tadi hingga kol 6pagi. rumate anda baru balik dari dating ngn boyfriend die dari malam smalam dan sambong bergayut mcam kera sambel ketawe syok macam pontianak kat tepi kubor padahal merendek satu hari tak puas2 lagik.



cube bayang kan.
perasaan saye ketike itu.

wat u gonna do?

GO.



_________________________________________

random : haih, lagi stgh jam nak xm pon sempat ngadap facebuk lagik ke?
alalalala~