CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 16, 2007

..to be or not to be..

after millions of thoughts spent during last week.. i finally submerged from the dark and shallow water.. ruper2 nye silent treatment tahap cipan mengamok di dusun Datuk K telah membuat diriku sparuh gile.. although there's sum kate makian yang dihamburkan kerana diriku amat tertekan dengan keadaan yang dihadapi.. however..





yes.. i miss him.. so tak jadik nak marah..


satu kelemahan yang ader pade diri aku yang aku still tak bley nak perbaiki (altho i dunno if it's gud or not to have dis flaw..) ialah.. senang cair ngan org yang aku sayang.. i really really willing to do wutever dat the person wants me to do.. altho betapa sedehnye aku kerana terpakse membuat satu perkara tanpa kerelaan.. tapi.. ntah .. macam kesian plak tgk dorg.. tak sampai ati nak menghancurkan perasaan mereka.. adekah patut aku buat sesuatu atau biarkan keadaan merantai hati dan perasaan...

ewah.. bahasa.. poyo jek..